La població a les Illes Balears, municipi a municipi
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
Sonrisa Médica protagonitza la campanya d'IB3 "Tots donam una mà" aquest mes de juny
20 pallassos, 6 persones que es dediquen a la gestió i una junta directiva voluntària formen Sonrisa Médica, una ONG pionera a tot Espanya. Fa més de 25 anys que fan un poc més amable l’estada als hospitals dels infants i les seves famílies. Són els protagonistes de la campanya “Tots donam una mà” d’IB3 d’aquest mes de juny.
El doctor Rico Brócoli i Valentina Ventolina són 2 dels 20 pallassos que té l’organització. Tots ells són professionals remunerats amb formació de bufó de circ. Els acompanyam en una de les visites a l’Hospital de Son Espases.
Els gestors de l’ONG asseguren que els agradaria arribar també algun dia als hospitals privats. On hi ha infants, diuen, hauria de ser-hi Sonrisa Médica.
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
Intentava avisar un camioner per evitar xocar contra el seu vehicle, però ha acabat rebent l'impacte
Hauria cedit el terreny mentre realitzava obres en una casa