Cent caravanes se citen al Port de Pollença per promocionar aquest tipus de turisme
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
L'Ajuntament ha triat el dia de la Patrona i el de Sant Antoni com a festius locals
Feiner en el calendari i festiu en l’imaginari col·lectiu. Així s’ha comportat Pollença en aquest 26 de desembre. Tallers i empreses de serveis han optat per tancar. Les botigues, segons els ha convingut.
Una clínica de podologia, sorprenentment, l’hem trobada oberta i amb activitat. La portaveu del teixit empresarial pollencí percep que hi ha poc moviment de públic i ho posen a favor seu.
I mentrestant, els al·lots juguen aliens a la discussió. El que sí que hem trobat molt tancat a Pollença han estat els bars. Fins i tot, “Can Moixet” amb la persiana baixada. Són dies estranys. Desorientats i el cafè, el fan a casa.
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
És una de les més tradicionals de la Part Forana de Mallorca
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears