L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els han vigilat durant setmanes i ara els acusen de pertènyer a una organització criminal perquè creuen que actuen en grup per estafar.
45 agents de la Policia Local de Palma, de paisà i uniformats han intervingut de manera simultània a 4 punts on els trilers estaven en marxa.
En el joc de triler, mentre n’hi ha que fan rodar les patates i accepten les apostes, d’altres, fan de ganxo i també n’hi ha que vigilen la rodalia.
Abans de Pasqua, la policia en notà una pujada de l’activitat i durant setmanes han fet seguiments i han recopilat proves. Avui, els han aplegat in fraganti i n’han detingut 26.
Els acusaran de pertànyer a una organització criminal perquè consideren que actuen com un grup organitzat per poder dur a terme el delicte de l’estafa del triler.
La policia de Palma vol el mateix que s’aconseguí amb el clan dels Bustamante, cas en què es dictaren ordres d’allunyament de la zona de Platja de Palma per als seus membres. Demà passaran a disposició judicial.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues