Apareix un cadàver a la platja de Son Moll, a Capdepera
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació

Els candidats hauran de superar sis proves si volen continuar en el procés de selecció per a les 32 places que s'ofereixen
268 persones tenen cita entre avui i demà al Poliesportiu Prínceps d’Espanya de Palma per aspirar a una de les 32 noves places de bombers del Consell de Mallorca. Són els que han quedat dels 412 candidats inicials, després de superar el qüestionari de la part general i específica.
Les proves s’han iniciat a les sis i mitja del dematí. Avui se n’han fet quatre (resistència aeròbica, força del tronc superior posterior, bot vertical i flexibilitat). Per demà queden l’aquàtica i una també ben dura com és fer dominades. Les proves, realitzades en el Centre de Tecnificació Esportiva de les Illes Balears, compten amb la col·laboració del Col·legi Oficial de Llicenciats en Educació Física de les Illes Balears.
Una cinquentena d’aspirants provenen de València. També hi ha una important presència de molts que ja són interins, i aspiren a tenir una estabilitat completa. I només hi ha vuit dones.
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació
Les retransmissions especials situen IB3 com la tercera cadena més vista a les Balears aquest diumenge
24 façanes i 11 comerços participen en el concurs de decoració de carnaval