Actualment ho estudien 270 alumnes. El pròxim curs s'oferiran dos cicles nous: producció agroecològica i d'administració de sistemes informàtics en xarxa
Marina té 21 anys i estudia el segon curs de cuina i gastronomia a l’institut d’Alcúdia en la modalitat d’FP dual. Ja ha fet feina a un restaurant de Selva i enguany hi tornarà.
Josep, amb 18 anys, estudia el primer curs de cuina i acaba de començar a fer feina a un hotel de Can Picafort.
Les empreses col·laboradores destaquen d’aquest sistema educatiu la formació individualitzada dels aprenents. A més, són les pymes en lloc de les grans empreses les que més interessades s’hi mostren. La Formació Professional Dual es va instaurar a les Illes el curs 2012- 2013. Actualment estudien alguns dels 16 cicles duals, 270 alumnes. Pel curs que ve es preveuen dos cicles nous el de producció agroecològica i el d’administració de sistemes informàtics en xarxa.
L'objectiu que persegueix és desbloquejar sòls urbans i urbanitzables per ampliar l'oferta d'habitatges
Una carretera tallada i mobilitzades dues màquines llevaneu