Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

Segon dia de proves d'antígens als aeròdroms de les Illes
Entre aquells que s’havien de fer la prova a l’aeroport n’hi havia que encara desconeixien que la necessitaven per viatjar i es queixaven que la informació no era clara. També hi havia residents que n’estaven informats, però que s’han hagut de fer la prova en arribar perquè se l’han intentat fer a laboratoris concertats de la península i no han pogut.
Alguns dels que viuen a altres comunitats i no són residents han hagut d’abonar-la abans però no els ha importat perquè tenien moltes ganes de venir a veure la família. D’altres, arribaven a Eivissa per altres motius.
Des d’ahir i fins a les onze d’aquest matí s’han fet 270 proves a viatgers que venien de la península a l’aeroport de es Codolar.
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI
Una persona ha resultat ferida després de patir una col·lisió
El GOB celebra la contundència de la Guàrdia Civil i que es posi el focus de les restriccions d'aigua en els grans consumidors