Topa contra diversos cotxes i intenta agredir una conductora a Sant Lluís
S'investiguen les causes de l'accident

Aquesta nit s'han produït diverses panes elèctriques que han afectat a més de 2.000 veïnats
Les pluges d’aquesta nit han provocat un curtcircuit a un transformador subterrani al centre del poble, que ha provocat una pana elèctrica que afecta 270 clients. na vegada apagat el foc, els operaris d’Endesa han començat a treballar per a reparar-ne l’avaria. Entre els afectats hi ha nombrosos comerços, bars o entitats bancàries que no poden fer feina.
Aquesta nit passada i matinada s’han produït diverses panes elèctriques a diferents punts. Se n’han vist afectats al voltant de 2.000 veïnats entre Pollença, Escorca, Santa Maria, Inca, Llubí, sa Pobla i Sant Lluís. Els motius han estat l’impacte de llamps a transformadors o torres, i també caigudes d’arbres damunt les línies d’electricitat. Més de 70 operaris d’Endesa estan treballant per reparar les avaries i restablir el subministrament. Encara estan sense corrent 100 clients a Pollença, 73 a Sant Lluís i 270 a Santa Maria. Aquests darrers, a causa d’un incendi a un transformador subterrani al centre del poble.
Més informació:
La pluja desborda sis torrents a Mallorca i provoca el tall de carreteres
S'investiguen les causes de l'accident
En arribar els sanitaris d'emergències, han trobat el presumpte agressor ferit per arma de foc i l'han traslladat en estat greu a l'Hospital de Son Espases
La víctima, de 79 anys, va morir aquest dimecres a conseqüència dels trets del seu marit, de 82, amb una escopeta de caça, amb la qual després es va ferir ell mateix
L'home, de 82 anys, ha passat a disposició judicial i s'ha acollit al seu dret a no declarar