Investiguen l’aparició de tres cadàvers surant en aigües de les Balears
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu

Les ajudes a les finques afectades per la DANA del setembre de l'any passat oscil·len entre els 500 i 15.000 euros
28 explotacions agràries de Menorca rebran ajudes del Consell insular pels danys ocasionats durant la torrentada del setembre de l’any passat. En total, es concediran 200.000 euros i només se n’han desestimat tres sol·licituds.
Els imports que perceben els indrets oscil·len entre els 500 i 15.000 euros, segons la gravetat dels casos. Tots els beneficiaris rebran un pagament anticipat de 3.000 euros i, després del 31 d’octubre, una vegada acabi el termini per presentar les justificacions, s’abonarà la resta de les quantitats.
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu
Segons assenyalen, la infraestructura condiciona el creixement d'un sector amb demanda, diuen, d'aquestes embarcacions recreatives de grans dimensions