Palma acull aquest diumenge la tercera manifestació contra la saturació turística
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
La xifra representa un augment del 26 per cent respecte de l'any passat
En el tercer trimestre de 2019, 29 empreses de les Balears i nou famílies s’han declarat en concurs de creditors. La xifra representa un augment del 26 per cent respecte de l’any passat. Són les dades de l’enquesta de Procediment Concursal, publicada avui per l’Institut Nacional d’Estadística (INE).
Segons l’estudi, de les 29 empreses declarades en suspensió de pagaments a les Illes en el tercer trimestre, nou són del sector de la construcció. Les altres corresponen al comerç i l’hosteleria, informació i comunicacions i activitats administratives.
Per antiguitat, nou de les empreses declarades en fallida tenien més de 20 anys d’activitat. Pràcticament tots els concursos de creditors han estat voluntaris.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
El geògraf de la UIB creu que les polítiques actuals de contenció turística poden acabar beneficiant el negoci turístic, sense resoldre els problemes de la ciutadania