Mor una dona de 67 anys després de ser arrossegada per una barrumbada a Felanitx
La víctima hauria caigut mentre caminava pel carrer Bellpuig i hauria estat arrossegada per la força de l’aigua durant la tempesta
Si es poden reparar s'intentaran vendre per reduir el cost de l'operació, que puja a 87.000 euros
Font: Twitter Rafa Muñoz
206La reparació de dos dels molins de vent de Milà avariats des de fa més d’un any ha començat aquest dimecres. Es tracta de la substitució dels dos aerogeneradors. Una operació complicada, ja que cada un d’ells pesa cinc tones i els treballs es fan a 50 metres d’alçada. El restabliment total del servei tardarà un parell de setmanes ja que s’incrementarà paulatinament la seva potència per anar ajustant alguns del seus paràmetres. D’entrada funcionaran al 10-15%.
Els aerogeneradors avariats s’intentaran reparar en cas que sigui possible. Si és així, s’intentaran vendre a l’empresa operadora, Gamesa, per abaratir el cost de l’operació, que frega els 90.000 euros. Del contrari, es guardaran com a possible recanvi en cas de noves avaries.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La víctima hauria caigut mentre caminava pel carrer Bellpuig i hauria estat arrossegada per la força de l’aigua durant la tempesta
A més, s'activa l'avís groc per vent i mala mar
S'avalua els estudiants que s'han format amb el currículum de la LOMLOE