Els guardonats dels premis Ciutat de Palma
S'han entregat al teatre Principal en una gala retransmesa en directe al YouTube d'IB3
Cada vegada venen més immigrants en situació irregular que necessiten assistència
Des de l’any 2018, 3.000 persones han sol·licitat informació, també formació i orientació laboral en qualcun dels tallers de Càritas a Palma. Allà els donen les eines perquè aconsegueixin una feina, a l’estiu venen un cop per setmana. Sobretot els contracten durant la temporada d’estiu. Els sectors de l’hoteleria, la restauració i els cuidadors són els més demandats.
En els darrers anys, però, el perfil de les persones que demanen ajuda a Càritas ha canviat. Si bé el 34 per cent dels sol·licitants són espanyols, de cada vegada venen més immigrants en situació irregular que necessiten qualque classe d’assistència.
El nombre de persones ateses en situació administrativa irregular ha incrementat del 15 per cent durant el 2017, al 29 per cent, l’any passat. Això vol dir que es va passar de les 1.128 persones a les 2.070 ajudades.
S'han entregat al teatre Principal en una gala retransmesa en directe al YouTube d'IB3
Assegura que l'ocupació es va produir, sospitosament, després de reclamar-li un deute de 240.000 euros
Considerat el gran impulsor de la música a l'illa en aquest segle, va finar fa una setmana a causa d'una malaltia greu i inesperada
En aquest temps ha aconseguit ampliar el nombre de persones que en formen part i atraure a la banda músics cada vegada més joves