Un mort i un ferit greu en un accident entre dos cotxes al Coll d’en Rabassa, a Palma
El sinistre s’ha produït a primera hora del matí al quilòmetre 1 de la carretera Ma-30, prop de Mercapalma
Cada vegada venen més immigrants en situació irregular que necessiten assistència
Des de l’any 2018, 3.000 persones han sol·licitat informació, també formació i orientació laboral en qualcun dels tallers de Càritas a Palma. Allà els donen les eines perquè aconsegueixin una feina, a l’estiu venen un cop per setmana. Sobretot els contracten durant la temporada d’estiu. Els sectors de l’hoteleria, la restauració i els cuidadors són els més demandats.
En els darrers anys, però, el perfil de les persones que demanen ajuda a Càritas ha canviat. Si bé el 34 per cent dels sol·licitants són espanyols, de cada vegada venen més immigrants en situació irregular que necessiten qualque classe d’assistència.
El nombre de persones ateses en situació administrativa irregular ha incrementat del 15 per cent durant el 2017, al 29 per cent, l’any passat. Això vol dir que es va passar de les 1.128 persones a les 2.070 ajudades.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El sinistre s’ha produït a primera hora del matí al quilòmetre 1 de la carretera Ma-30, prop de Mercapalma
Les educadores de 0-3 anys, però, estan convocades a mobilitzacions aquest dimarts
Amb una representació visual d'aquest insecte, Via Menorca ha advertit dels efectes de la saturació del turisme