Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
 
                        
                     
    
     
        
És la segona cita en honor a un dels fundadors, Sente Fontestad
 
                             
                            A Ciutadella, a ca seva, han tornat els Ja t’ho diré. És el segon concert d’homenatge a Sente Fontestad, qui va ser fundador i bateria de la banda menorquina i va faltar fa un any. El concert extraordinari s’ha celebrat aquest dissabte i ha aplegat devers 4.000 seguidors de la banda. Més de 70 músics de Catalunya i les Illes Balears han compartit escenari amb l’emblemàtic quintet menorquí, que als anys 90 es va convertir en un dels estandards del rock en català.
Joan Miquel Oliver (Antònia Font), Josep Thió (Sopa de Cabra), Pep Poblet, Pep Suasi (Fora des Sembrat), Pau Marquès (Umpah-pah), Frank Pons (Pèl de gall) i Dani Rifà (Tremendu) són alguns dels músics que han desfilat per l’escenari, per compartir actuació amb la banda liderada per Cris Juanico.
El concert, celebrat a la cèntrica Plaça de la Pau de la seva ciutat natal, ha estat el segon i últim dels programats en l’homenatge, després del dut a terme el dissabte passat a La Mirona (Girona), que va congregar a més de 1.500 persones. Aleshores, varen actuar juntament amb Ja t’ho diré el guitarrista Quimi Portet (El Último de la Fila) i els cantants Pemi Fortuny (Lax’n Busto) o Natxo Tarrés (Gossos), entre d’altres.
En ambdós concerts han actuat com a teloners Leonmanso i Obeses, dos dels grups que tenien com a mànager el recordat Sente Fontestad.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
 
                        
                    Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
 
                        
                    La víctima ha rebut diverses punyalades a la zona lumbar
 
                        
                    Es tracta d'una prova indiciària i que s'ha de corroborar en un laboratori
