Salut suspèn cautelarment la cuina central de Can Arabí, que dona servei a 33 escoles de Mallorca
La inspecció ha detectat incompliments en l'elaboració, la manipulació i el transport dels aliments, però Educació garanteix el servei de menjador
Des dels Bombers de Mallorca recorden que si els desplaçaments no són imprescindibles, s'ha de mirar de no fer-los
402
Des del Centre de Carreteres del Consell de Mallorca informen que hi ha hagut diverses incidències a les carreteres de l’illa i es recorda que s’ha de circular amb molta precaució. Especialment a les zones d’Alcúdia i Pollença, on ha plogut 150 litres en manco d’una hora i mitja, hi ha hagut diverses incidències per precipitacions.
S’ha informat d’algunes acumulacions d’aigua que envaeix la calçada a les carreteres de Formentor, Son Serra de Marina i la MA-4022 (Sant Llorenç-Son Carrió). També hi ha hagut una caiguda d’una roca a la carretera que travessa la Serra de Tramuntana entre les poblacions d’Andratx i Estellencs. Els operaris estan fent feina en aquests àmbits per solucionar el problemes.
✅RETIRADA la roca a la Ma-10 (entre Andratx-Estellencs)
Les brigades de Carreteres actuen amb rapidesa per solucionar les incidències pic.twitter.com/mnjQAmoSC6
— Carreteres de Mallorca – Consell de Mallorca (@carreteresdeMca) August 15, 2024
Des dels Bombers de Mallorca recorden que si els desplaçaments no són imprescindibles, s’ha de mirar de no fer-los, i si realment són necessaris, tenir en compte no travessar torrenteres perquè és on realment hi ha el perill.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La inspecció ha detectat incompliments en l'elaboració, la manipulació i el transport dels aliments, però Educació garanteix el servei de menjador
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades