Cent caravanes se citen al Port de Pollença per promocionar aquest tipus de turisme
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
L'activació del Plà d'Emergències preveu l'aturada total de la circulació
Els serveis d'emergència s'ha desplaçat fins a l'estació de Son Costa-Son Fortesa.
116A les 7:35 sortia de l’estació de Son Costa-Son Fortesa de Palma un tren elèctric amb destinació sa Pobla amb cinquanta persones a bord, quan un petit incendi al sostre d’un dels vagons ha provocat un bon ensurt als viatgers.
Immediatament, el conductor ha aturat el comboi i ha desallotjat el vehicle. El conductor i una altra treballadora han intentat aturar el foc, però han inhalat el fum i s’han intoxicat. Tots dos han estat traslladats a centres mèdics. Dues unitats del parc central de Bombers de Palma, a més de la Policia Municipal i la Policia Nacional, s’han traslladat fins al lloc dels fets per controlar la situació. Ara se n’investiguen les causes, però sembla que ha estat un incendi d’origen elèctric.
El Pla d’Emergències s’ha activat i ha provocat que el serveis ferroviaris hagin fet un ‘zero’, una aturada total de la xarxa. La policia científica ha iniciat ja la seva investigació i s’espera que la l’obertura de la caixa negre del tren ajudarà a esclarir què ha passat.
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
És una de les més tradicionals de la Part Forana de Mallorca
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears