El Consell de Mallorca aportarà tres milions d’euros l’any que ve per pal·liar el dèficit que pateixen alguns ajuntaments de les despeses derivades de les residències municipals. Així ho ha anunciat el president de la institució, Llorenç Galmés, després d’una reunió amb els batles i batlesses de Llucmajor, Campos, Artà, Muro i Pollença, municipis als quals anirà destinada aquesta ajuda. Des del Consell, asseguren que d’aquesta manera es podran millorar les instal·lacions per donar un servei de qualitat. Els municipis s’han mostrat satisfets perquè aquesta ajuda es pugui repetir en anys posteriors.
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa
El dispositiu, amb més d'un centenar d'agents de la Policia Nacional i la policia local de Palma, ha permès intervenir diverses substàncies estupefaents, doblers en efectiu i esbucar set punts de venda