Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
La societat es mobilitzà als anys 70 per evitar-ne la urbanització per part de l'empresa PAMESA
Imatge d'arxiu. / Europa Press-Consell de Mallorca.
271Es compleixen 30 anys de la declaració del parc natural de sa Dragonera. La societat es mobilitzà als anys 70 per evitar-ne la urbanització per part de l’empresa PAMESA, i ho aconseguiren! Sa Dragonera es convertí en un estendard de la lluita ecologista.
Fou el 1987, quan el Consell de Mallorca va comprar l’illa de sa Dragonera, situada a l’extrem occidental de Mallorca. Més tard, el govern balear, mitjançant el Decret 7/1995, de 26 de gener, va declarar sa Dragonera parc natural, juntament amb les illes des Pantaleu i sa Mitjana, i assegurà per a les futures generacions la conservació de la seva rica biodiversitat i bellesa paisatgística.
El parc natural de sa Dragonera té, actualment, una superfície protegida de 274 hectàrees terrestres. A més, s’hi integren altres figures de protecció comunitàries, com la Xarxa Natura 2000, a causa de la prominent biodiversitat d’espècies. També se n’ha reforçat la protecció de la façana submergida, tant de les aigües interiors com de les exteriors que envolten l’illa, i l’han declarada reserva marina.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Alguns dels animals que hi havia han mort
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre