El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
El Govern, el Consell de Mallorca i l'ajuntament es comprometen a executar el projecte guanyador
Una trentena d’equips d’arquitectes d’arreu d’Europa s’han presentat al concurs convocat en el marc del projecte Europan per rehabilitar el Sindicat de Felanitx. El president del Consell de Mallorca, Llorenç Galmés, s’ha compromès – en nom de les tres administracions implicades- a dur a terme el projecte guanyador.
Conèixer de primera mà l’estat real de l’edifici i poder agafar idees per al projecte de rehabilitació era l’objectiu de la visita d’avui. Les 104 botes de ciment que ocupen bona part de la zona central de l’edifici és per a ells un repte però també una oportunitat.
En el projecte de rehabilitació s’hi han implicat el Consell -propietari de l’edifici així com el Govern i l’Ajuntament de Felanitx. Els equips d’arquitectes participants en el concurs tenen fins a final de juny per fer les seves propostes de rehabilitació de l’edifici.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades