Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

Després d'anys d'aprenentatge individual per primera vegada toquen en grup
Els joves d’entre dotze i vint anys, participen aquest cap de setmana d’una nova edició del Campus Rock on professionals de renom com Jimmy Pinyol de Lax’n‘Busto, Toni Xuclà de Menaix a Truà, Joan Pau Chaves d’Els Pets o La Cris, concursant d’èxit de La Voz els donen algunes claus per tocar en grup. Amb ells aprenen a tocar en grup en combos de diferents estils.
Alguns estan més avesats que d’altres però tots aspiren a ser els futurs solistes membres de grups mallorquins.
Aquests dies assagen amb cançons conegudes que mostraran diumenge a les sis i mitja al Teatre de Manacor al concert de cloenda.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061