Logo IB3N
X

30 persones en risc d’exclusió han tret 90 tones de brutor de 236 punts de costa de les Illes

La neteja és fruit d'un conveni de dos anys entre el Govern i entitats del tercer sector i s'ha finançat amb fons de l'impost del turisme sostenible

25/05/2023

30 persones en risc d’exclusió han tret 90 tones de brutor de 236 punts de costa de les Illes

174

En els darrers 4 mesos s’han recollit a les Illes més de 43 mil llosques de tabac. Un residu resistent que pot tardar fins a 10 anys en degradar-se. Són dades extretes de la campanya de neteja d’espais naturals que coordina la Conselleria de Medi Ambient amb entitats del tercer sector, com Aproscom i Estel de Llevant, que s’han centrat en el tram que va entre el Cap Salines i la Colònia de Sant Jordi.

A més de llosques, la mar treu tota casta de residus, fustes, ferro, plàstics o suro, ha explicat un dels usuaris.

El conveni amb entitats de les quatre illes i que ha permès netejar 236 punts de costa de l’Arxipèlag, combina la tasca social amb la mediambiental

Aquesta col·laboració ha estat finançada amb un milió i mig provinent de l’impost del turisme sostenible. Pròximament, ha dit el director general de Residus, Sebastià Sansó, se signaran convenis nous amb el mateix esperit.

Disculpau, els comentaris es troben tancats

EL MÉS LLEGIT