Troben el cos sense vida d’Angelita Silva De Souza
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN

L'EMT ha donat 3 busos per traslladar el material i per fer servei com a transport públic a Tindouf
Els campaments de refugiats saharauis de Tindouf rebran d’aquí a aproximadament un mes 30 tones de material sanitari provinent de Mallorca. Voluntaris de l’Associació d’Amics del Poble Saharaui han omplert 3 busos amb capses plenes d’equips de protecció individual, mascaretes, guants i tot tipus de material mèdic necessari pels projectes que l’associació té en marxa a Tindouf. En tenen un d’urologia i un altre de salut infantil.
La comitiva partirà aquest dissabte cap a València, després aniran per carretera fins a Alacant i allà s’uniran a una gran caravana solidària amb vehicles de tot Espanya. Dilluns horabaixa s’embarcaran rumb a Orà (Algèria) i d’allà els duran fins als campaments.
Els busos han estat donats per l’EMT, l’empresa del transport metropolità de Palma. És fruit d’un acord de l’any passat amb l’Associació d’Amics del Poble Saharaui, pel qual donaven 11 busos que aquí ja no es fan servir, però que funcionen perfectament. Els altres 8 van viatjar l’any passat cap al Sàhara i ja fan servei com a transport públic als campaments.
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN
30 anys cotitzats, 9 dins el sector, són els requisits
Els agents de la Policia Nacional de Maó han escorcollat un domicili al carrer de Vasallo