El Govern endureix els requisits per accedir als nous habitatges públics que impulsa a Palma
S'hauran d'acreditar un mínim de 15 anys de residència legal
L'activista Alba Pau ha necessitat 10 mesos per reunir els papers per dur les bicis fins a Sanghé
El que havia de ser un repte solidari s’ha convertit en una cursa d’obstacles. Les traves diplomàtiques han endarrerit deu mesos l’enviament de 300 bicicletes al Senegal. L’empresària eivissenca Alba Pau s’ha topat amb un canvi de govern i amb les restriccions del país a l’entrada de vehicles de segona mà.
El contenidor arribarà a Dakar d’aquí a uns dies. D’allà, les bicis es duran fins a Sanghé, la regió senegalesa de Thiès. Alba Pau no pensava que la promesa que va fer als infants li costaria tant de complir.
No és la primera vegada que Alba Pau s’embarca en un projecte així. El conte de Moshi ens recorda que ja va enviar bicis a Tanzània l’any 2019 a i, més tard, al Marroc. Ara arribaran a 200 famílies senegaleses que fa mesos que les esperen.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
S'hauran d'acreditar un mínim de 15 anys de residència legal
Es tracta de la confiscació més gran de joieria falsificada realitzada mai per la Guàrdia Civil a les Balears
Una empresa del poble se'n farà càrrec i la gestionarà de manera temporal