Denunciat un conductor de Menorca per avisar d’un control de trànsit a través d’un grup de WhatsApp
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
L'Estat d'Alarma ha estat en els sues mesos de major facturació
Així expliquen des del sector dels esdeveniments com uns 300 empresaris s’han ajuntat per tirar endavant, després d’uns mesos que han estat molt complicats. Julio té una empresa de càtering i Iana una botiga de vestits de novia.
El sector, que és molt divers, ja que els serveis i productes que formen part d’un esdeveniment són ben diferents, demana més visibilitat. Així ho reclama Eduardo, que té un negoci de serveis musicals.
Hi destaquen que, de moment, han rebut una resposta positiva per part de l’Administració, sobretot ara que ja han aclarit amb l’Institut Balear de Seguretat i Salut Laboral els protocols a seguir per realitzar els esdeveniments.
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
Dues persones han estat detingudes a Tànger i l'altra, a Palma. Pretenien atemptar a Espanya
La mala mar manté tancats els ports de Maó i Ciutadella i provoca incidències al transport i danys materials arreu de l’illa
El servei connectarà sis estacions de la badia amb tres línies, amb bitllets des de 0,50 euros per a residents i treballadors