Es cremen 14 cotxes en un aparcament al Port d’Alcúdia
Els Bombers de Mallorca hi haurien detectat dos focus

L'Estat d'Alarma ha estat en els sues mesos de major facturació
Així expliquen des del sector dels esdeveniments com uns 300 empresaris s’han ajuntat per tirar endavant, després d’uns mesos que han estat molt complicats. Julio té una empresa de càtering i Iana una botiga de vestits de novia.
El sector, que és molt divers, ja que els serveis i productes que formen part d’un esdeveniment són ben diferents, demana més visibilitat. Així ho reclama Eduardo, que té un negoci de serveis musicals.
Hi destaquen que, de moment, han rebut una resposta positiva per part de l’Administració, sobretot ara que ja han aclarit amb l’Institut Balear de Seguretat i Salut Laboral els protocols a seguir per realitzar els esdeveniments.
Els Bombers de Mallorca hi haurien detectat dos focus
Temperatura, vent, humitat i pluja són valors que permeten estudiar amb més detall el clima de diferents indrets
L'home, de 82 anys, ha passat a disposició judicial i s'ha acollit al seu dret a no declarar
La víctima, de 79 anys, va morir aquest dimecres a conseqüència dels trets del seu marit, de 82, amb una escopeta de caça, amb la qual després es va ferir ell mateix