L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
L'Estat d'Alarma ha estat en els sues mesos de major facturació
Així expliquen des del sector dels esdeveniments com uns 300 empresaris s’han ajuntat per tirar endavant, després d’uns mesos que han estat molt complicats. Julio té una empresa de càtering i Iana una botiga de vestits de novia.
El sector, que és molt divers, ja que els serveis i productes que formen part d’un esdeveniment són ben diferents, demana més visibilitat. Així ho reclama Eduardo, que té un negoci de serveis musicals.
Hi destaquen que, de moment, han rebut una resposta positiva per part de l’Administració, sobretot ara que ja han aclarit amb l’Institut Balear de Seguretat i Salut Laboral els protocols a seguir per realitzar els esdeveniments.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues
Ferides sa mare i la padrina, que han estat traslladades a un centre hospitalari