Mor un ciclista a la carretera d’Inca, arran de l’impacte amb un cotxe
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
El batle de Campos, Sebastià Sagreras, lamenta que s'hagi hagut de tancar un carril de la carretera, on hi transitava la marxa
Marxa reivindicativa contra el desdoblament de la carretera Campos-Llucmajor. Unes 300 persones han recorregut els 9 quilòmetres que separen els dos nuclis per demanar al Consell de Mallorca que aturi el projecte.
Entre els marxaires, un mateix missatge: no “destrossar” el territori i invertir més en transport públic. En canvi, veïns de Campos critiquen que bona part de les persones que han acudit a la marxa no són de la comarca de Migjorn i no coneixen la falta que fa, segons diuen els campaners, el desdoblament de la carretera. El batle de Campos, Sebastià Sagreras, ha lamentat que per “quatre persones” hagin aconseguit “molestar a una comarca de més de 50.000 persones en bon diumenge i en festes de Nadal i tenir una carretera, la més important de totes, tancada“.
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
El compositor belga enregistra amb la Banda Municipal de Palma
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals