El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
És una convocatòria sense precedents pel nombre de places: se n'ofereixen un total de 211 a 12 ajuntaments de les Illes, la majoria a Palma amb 170
318 aspirants a policia local han iniciat aquest dimecres les proves físiques per accedir al cos. És una convocatòria sense precedents pel nombre de places: se n’ofereixen un total de 211 a 12 ajuntaments de les Illes, la majoria a Palma. A diferència d’anteriors convocatòries, aquesta vegada s’ha invertit l’ordre de les proves i primer varen haver de superar la part teòrica.
Fins aquest dijous es duen a terme a Mallorca, Menorca i Eivissa aquestes proves que consisteixen en un circuit d’agilitat, força flexora de les extremitats superiors, prova de resistència (1.000 metres) i una prova de natació de 50 metres. Els aspirants que hagin superat les proves físiques començaran el curs de capacitació al novembre, que consistirà en una prova d’aptitud psicològica i de personalitat.
Una vegada superades aquestes proves i adjudicada una plaça a un dels municipis participants segons la nota obtinguda, els ajuntaments nomenaran els aspirants com a funcionaris en pràctiques, fase en la qual faran el curs de capacitació de l’EBAP, de 800 hores teòriques i pràctiques, i el període de 6 mesos de pràctiques en el municipi de destinació.
En la present convocatòria, s’ofereixen un total de 211 places de funcionari de carrera per a la categoria de Policia Local als municipis de Capdepera (7 places), Llucmajor (3), Muro (4), Palma (170), Porreres (1), sa Pobla (1), Sant Llorenç des Cardassar (1), Santanyí (2), Sóller (1), Ciutadella (5), Maó (12) i Santa Eulària des Riu (4).
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits