Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

L'aplicació permetrà, de cara al pròxim any, que l'usuari pugui consultar si els arenals estan saturats o disponibles
Platja d’en Bossa o Cala Comte són dues de les 33 platges d’Eivissa que ja disposen d’aquesta instal·lació: una càmera que pren fotografies i que, a través d’un algoritme, determina el nombre de persones que hi ha als arenals.
Es tracta de les primeres passes dins el projecte ‘Eivissa, Turisme Intel·ligent i Sostenible’ per convertir l’illa en una Smart Island o illa intel·ligent. L’aplicació en què qualsevol usuari podrà consultar si una platja està saturada o disponible l’estiu que ve.
La informació serà també cedida als ajuntaments, els quals decidiran si es limita l’accés a les platges. Aquest sistema de control de la cabuda, engegat pel Consell, ha tengut un pressupost de 6.000.000 d’euros.
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI
L'incident no ha causat ferits ni tampoc cap vessament a la mar
L'Ajuntament no obliga els caixers a contractar assegurances individuals com a condició per inscriure's a la colcada