Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
Comença demà i durarà fins al 15 d'octubre
350 efectius, entre mitjans aeris i terrestres i personal de la Conselleria de Medi Ambient i Ibanat, conformen l’operatiu per a la campanya d’alt risc d’incendi forestal d’aquest any a les Balears.
Tot i que ha plogut més de l’habitual aquest últim mes de març, el sòl encara es troba molt sec i preocupen en especial, les zones del sud de Mallorca i l’oest de Menorca.
L’Institut Balear de la Natura ens recorda la mesures de prohibició que s’estableixen també a partir de demà.
Des que ha començat l’any, ja s’han produït 27 incendis, amb 67,5 hectàrees cremades.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La norma iniciarà la tramitació parlamentària, però no entrarà en vigor aquest estiu i encara no s'ha fixat el sostre de vehicles