Investiguen l’aparició de tres cadàvers surant en aigües de les Balears
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu

Són voluntaris d'arreu d'Europa que, a través de l'art, reflexionen entorn de la societat on vivim
El programa de voluntariat europeu “UEP” ha aterrat a Mallorca. Sota el lema “Urban-art Equality Project”, s’han ajuntat joves d’arreu d’Europa que, a través de l’art, reflexionen entorn de la societat on vivim.
Aquest dijous han intervingut els murs d’aquest pont del carrer d’Aragó, amb un mural que han creat i dissenyat en conjunt. Són 36 joves de Turquia, Romania, Armènia, Espanya, Eslovàquia i Itàlia. Ja fa quatre dies que conviuen a la colònia de Sant Jordi on, a través de l’art, prenen decisions per avançar cap a una societat més igualitària.
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu
Segons assenyalen, la infraestructura condiciona el creixement d'un sector amb demanda, diuen, d'aquestes embarcacions recreatives de grans dimensions