Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

És la quarta comunitat amb més víctimes, només superada per Andalusia, Catalunya i les Canàries
Amb l’estiu de 2022 ja acabat, s’han contabilitzat fins a 37 persones que han mort ofegades a les Illes Balears.
És la quarta comunitat amb més víctimes, només superada per Andalusia, Catalunya i les Canàries. Només durant el setembre, hem hagut de lamentar 7 morts per aquesta causa.
Som ja en el mes d’octubre, i les platges encara tenen gent. I socorristes. Enguany, amb el rècord de visitants que hi ha hagut, han tengut feina de valent. A les Balears han mort 37 persones ofegades.
A Platja de Muro, una de les platges més visitades de Mallorca, han tengut una víctima en l’horari dels socorristes, i una altra fora d’horari. La seva tasca ha trobat resposta desigual.
La Comunitat Autònoma amb més víctimes ha estat Andalusia, amb 62, seguida de les Canàries amb 39, i Catalunya amb 38, una més que les Balears.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat