Topa contra diversos cotxes i intenta agredir una conductora a Sant Lluís
S'investiguen les causes de l'accident

La tranquil·litat meteorològica ha convertit aquesta revetla de Sant Sebastià en una de les més multitudinàries dels darrers anys.
La tranquil·litat meteorològica ha convertit aquesta revetla de Sant Sebastià en una de les més multitudinàries dels darrers anys. 38.000 persones es varen congregar al voltant de les dues-centes torradores repartides per la ciutat. Els concerts es varen allargar fins ben entrada la nit.
S'investiguen les causes de l'accident
En arribar els sanitaris d'emergències, han trobat el presumpte agressor ferit per arma de foc i l'han traslladat en estat greu a l'Hospital de Son Espases
L'home, de 82 anys, ha passat a disposició judicial i s'ha acollit al seu dret a no declarar
La víctima, de 79 anys, va morir aquest dimecres a conseqüència dels trets del seu marit, de 82, amb una escopeta de caça, amb la qual després es va ferir ell mateix