Palma acull aquest diumenge la tercera manifestació contra la saturació turística
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
Les primeres cinc tortuguetes ja han nascut a una incubadora a sa Coma, on les varen conduir dissabte pel mal temps
Una de les cinc tortuguetes nascudes en les darreres hores.
170Les dues pòstes d’ous de tortuga marina que varen aparèixer aquest estiu al sud d’Eivissa finalment van ser traslladades dissabte passat a una incubadora del centre del Cofib a sa Coma. Dels 160 ous que varen enterrar a l’arena entre les dues tortugues babaues (caretta caretta) al juliol, al final només 38 d’ells han resultat viables. Cinc tortuguetes, de fet, ja han nascudes i han desclòs els ous en les darreres hores.
El director general d’Espais Naturals i Biodiversitat, Llorenç Mas, i el cap del Servei de Protecció d’Espècies, Iván Ramos, n’han explicat els detalls a es Cavallet, a on varen acabar les dues postes per motius de seguretat.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
El geògraf de la UIB creu que les polítiques actuals de contenció turística poden acabar beneficiant el negoci turístic, sense resoldre els problemes de la ciutadania