Recuperen les tonades i cançons que cantaven antigament els treballadors
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
A Vila, des de dissabte passat i fins les 13 hores d'avui s'han sotmès al test d'antigen gairebé 6.900 persones i s'han detectat 385 positius
Darrer dia de cribratge massiu a la ciutat d’Eivissa. Tot i que aquest dijous no hi hagut coes, es manté la bona resposta per part de la població. Hi ha hagut moments al dematí en què els que s’han atracat fins al poliesportiu no han hagut d’esperar massa per fer-se la prova, i per tant només han hagut d’esperar els 15 o 20 minuts que es tarda a obtenir-ne els resultats.
Des de les 9 del matí fins a la 1 del migdia s’han practicat 400 tests, i 21 han resultat positius. En total, d’aquesta manera, des de dissabte passat i fins les 13 hores s’han sotmès a la prova gairebé 6.900 persones, i s’han detectat 385 positius. Les proves positives, com en dies anteriors, es reconfirmen amb una PCR, que s’enviarà a Son Espases, per analitzar la variant de la qual prové.
Dissabte començarà el torn dels cribratges massius a Sant Antoni de Portmany, es faran al poliesportiu de ses Païsses, de 10 del matí a 6 de l’horabaixa. La resta de dies, fins dimarts dia 26, l’horari del filtratge començarà una hora abans.
Com en el cas de la capital, a Sant Antoni podran fer-se la prova els residents al municipi més grans de 16 anys. També s’ha dividit per zones i, per tant, el primer dia es podran realitzar els tests els veïnats del nucli urbà del poble.
A Sant Josep i Santa Eulària, encara està per determinar quan i on es faran els cribratges a la població.
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer General Riera de Palma
Ferides sa mare i la padrina, que han estat traslladades a un centre hospitalari