El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
L'ajuda també preveu l'exoneració de quotes de la Seguretat Social de manera temporal
Aquest divendres més de 39.500 autònoms cobraran l’ajuda extraordinària del Govern central per fer front a la crisi sanitària. Serà la tercera tongada de pagaments d’aquest tipus de prestacions, d’almanco 661 euros, que equivalen al 70% de la base de cotització dels autònoms.
L’ajuda també preveu l’exoneració de quotes de la Seguretat Social de manera temporal. Aquesta mesura extraordinària ha suposat, per ara, la injecció de 58 milions d’euros a aquest col·lectiu de treballadors aquí a les Balears. S’ha concedit a un 94% dels autònoms que l’han sol·licitada. Els principals beneficiaris han estat els dels sectors de l’hostaleria i del petit comerç.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle