Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
És una iniciativa perquè els particulars venguin els objectes que no utilitzin a preus molt assequibles
Un total de 39 persones de Manacor han obert aquest dissabte les portes de ca seva per participar en el ‘Mercadet 2ª mà a ca vostra’, una iniciativa perquè els particulars venguin els objectes que no utilitzin a preus molt assequibles. “És una bona iniciativa per netejar la terra, per reciclar. També perquè hi ha moltes persones que no es poden permetre anar a una tenda a comprar-se roba”, assegura una de les participants.
Els particulars han exposat tota mena d’objectes: llibres, antiguitats, material esportiu i roba… entre altres. L’objectiu és allargar la vida als productes i disminuir els residus. Els venedors agraeixen la proposta perquè permet donar una segona vida a objectes que, potser, “queden oblidats i altres persones podrien aprofitar”.
Els punts de venda han estat oberts durant tot el dia i, com és habitual a les tendes, l’afluència ha variat segons les hores: “El matí hem tengut molta gent, l’afluència ha baixat a l’hora del dinar i després ha reviscolat”.
Els manacorins esperen que la iniciativa “2ª mà a ca vostra” es torni a repetir.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
S'està a l'aguait de la necròpsia per saber-ne les causes
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
A conseqüència de la col·lisió, tots dos vehicles s'han pres foc