Tres persones ferides en un accident de trànsit a Valldemossa
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
4.000 persones han visitat les Font Ufanes entre diumenge i dimarts, en la primera vegada que han brollat enguany.
L’IBANAT ha activat el protocol d’emergència per controlar-ne l’arribada. Des del novembre de l’any passat, aquest organisme és el que s’encarrega de la gestió d’aquest Monument Natural per posar ordre a la pressió humana que suporta la finca.
També s’han controlat els accessos: els cotxes només poden arribar a la Finca de Gabellí Petit des de la rotonda de sa Pobla, i han de sortir obligatòriament cap a Campanet o Pollença. Tot plegat per acabar amb els col·lapses.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
L'accident ha mobilitzat un ampli dispositiu d'emergències, en el qual han participat els Bombers de Mallorca, que han fet un rescat d'urgència en una zona de difícil accés
Armengol assegura que l'informe de l'UCO corrobora el que ella sempre ha declarat en les comissions d'investigació i davant els tribunals