Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

Un festival que té l'objectiu de fomentar un ambient acollidor i de festa en família
Unes 4.500 persones han passat per Felanitx per gaudir del primer dia del Tribufest. El festival de música per a famílies, que durant tot el cap de setmana combina actuacions musicals en directe, espectacles itinerants i actuacions de circ. A més, ofereix tallers i activitats per a tots els membres de la família.
Petits i grans botant i ballant al ritme del grup de música infantil Pot Petit. Així arrencava aquesta tercera edició del festival, del qual IB3 és mitjà oficial. El seu objectiu és el de fomentar un ambient acollidor i de festa en família, a través de dos dies plens de propostes lúdiques i creatives.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
Algunes fonts assenyalen que es tracta d'un pilot nord-americà de 60 anys i el seu fill de 13