El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un festival que té l'objectiu de fomentar un ambient acollidor i de festa en família
Unes 4.500 persones han passat per Felanitx per gaudir del primer dia del Tribufest. El festival de música per a famílies, que durant tot el cap de setmana combina actuacions musicals en directe, espectacles itinerants i actuacions de circ. A més, ofereix tallers i activitats per a tots els membres de la família.
Petits i grans botant i ballant al ritme del grup de música infantil Pot Petit. Així arrencava aquesta tercera edició del festival, del qual IB3 és mitjà oficial. El seu objectiu és el de fomentar un ambient acollidor i de festa en família, a través de dos dies plens de propostes lúdiques i creatives.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Ha estat la convidada de la desena edició del concert anual Gospel Experience, de la Coral Moments a Cor
Tracten temes com la salut mental, la inclusió laboral, les separacions conflictives, els joves que migren sols o el procés d'anar a una residència de gent gran