Què hem de fer si ens trobam una situació així?
Els avaraments de grans animals marins no són fets estranys a les Balears; cada cert temps tenim notícia d’algun avarament a les platges i cales illenques. De fet, enguany ja s’han registrat quatre avaraments de taurons i altres set de cetacis a les Illes. Una de les causes principals és la malaltia de l’animal, que, debilitat, arriba a la vorera de la mar. El programa ‘Méteo, temps i natura’ s’interessa en com els humans han d’actuar en aquests casos: la primera regla és telefonar l’112 i la segona no apropar-se a l’animal i mantenir el silenci.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Un obrer, de 58 anys, ha mort després de patir una parada cardiorespiratòria, segons apunten les primeres informacions
Des de fa uns dies se'n poden veure en gran quantitat en el seu viatge migratori cap al nord d'Europa