Primer de Maig marcat pel “No a la guerra” i el problema d’accés a l’habitatge
Unes 1.500 persones han sortit a Palma en les manifestacions convocades per a aquest matí pels principals sindicats
4 dels 6 municipis mallorquins de més de 25.000 habitants tenen dificultats per aprovar les ordenances per passar l'informe d'avaluació d'edificis
10 mil edificis de Marratxí, Calvià, Inca i Llucmajor el 28 de Juny de 2018 haurien d’haver passat l’informe d’avaluació d’edificis, però els ajuntaments tenen dificultats per aprovar les ordenances que han de fer complir la llei. Entre els inconvenients que es troben és la manca de recursos tècnics i econòmics per la supervisió dels informes.
A part de Palma i Manacor, els municipis de més de 25 mil habitants; Calvià, Inca, Llucmajor i Marratxí a Mallorca han de passar l’informe d’avaluació dels edificis construïts abans del 1967 abans de finals de juny de 2018. I a dia d’avui només Calvià té una aprovació provisional pendent de resoldre les al·legacions rebudes. Els consistoris es queixen de la manca de personal tècnic i de partida econòmica.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Unes 1.500 persones han sortit a Palma en les manifestacions convocades per a aquest matí pels principals sindicats
Hi ha compradors que arriben a pagar 100.000 euros per parcel·les de 7.000 m²
Tomeu Penya ha rebut la flama al seu poble, Vilafranca