Les obres del segon cinturó de Palma al Coll d’en Rabassa començaran a finals d’any
És una de les vies més congestionades d'Espanya, amb un volum de 188.000 vehicles al dia
Santiago Abascal ha negat haver provocat les agressions i ha denunciat el llançament de pedres i altres objectes
Els incidents ocorreguts per la celebració d’un acte de precampanya electoral de Vox en el districte madrileny de Vallecas ha acabat amb la detenció de quatre joves, tres d’ells menors d’edat. A més hi va haver 35 ferits, 21 d’ells policies nacionals.
El líder de Vox, Santiago Abascal, ha negat haver provocat les agressions i ha denunciat el llançament de pedres i altres objectes. Abascal ha acusat el ministre de l’Interior Fernando Grande-Marlaska de donar ordres a les forces de seguretat per a no actuar.
El candidat del PSOE, Ángel Gabilondo, ha condemnat els altercats i ha aturar l’espiral d’extremisme i confrontació. El líder del PP, Pablo Casado, també ha condemnat els “atacs inacceptables”, ha dit, que va patir Vox i ha criticat Podem per “justificar i encoratjar” els fets.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
És una de les vies més congestionades d'Espanya, amb un volum de 188.000 vehicles al dia
Cort ha informat que el parc de la Ribera i el de Can Terrers romanen tancats des de les 13.00 hores, mentre que el parc de Bellver tancarà a partir de les 21.00 hores
A la resta de l'illa és groc, manco al nord que no hi ha cap avís