Ciutadella reobre els dos cementiris després de comprovar que el brot no s'ha estès a més persones
A Menorca continua ingressada a l’hospital una persona, i fins a 9 reben seguiment a domicili per Atenció Primària. En són 4 casos positius més de Covid que divendres.
Els quatre nous casos positius corresponen a persones de fora que han viatjat recentment a Menorca. No obstant això, fins que no se’n faci l’estudi epidemiològic pertinent, no es pot concloure si s’han contagiat a l’illa o en el seu punt d’origen.
D’altra banda, aquest dilluns matí s’han reobert ja els dos cementiris de Ciutadella. Divendres els van tancar i han romàs clausurats durant tot el cap de setmana, per precaució. Tot i això, continuen actius dos brots al municipi. Un afecta una família de turistes espanyols i l’altre, la família d’un treballador dels Serveis Funeraris. És l’únic dels 10 pacients actius que està ingressat a l’hospital. Cap dels 40 treballadors que han tingut contacte amb l’empleat del cementiri ha donat positiu.
Per cert, que dia 29 de juliol es retrà un homenatge institucional als 14 morts de la pandèmia a Menorca.
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes
A Binissalem, el cap de fibló que ha tocat terra ha deixat danys materials a cases veïnes del pavelló d'esports, on s'han volat les plaques que cobreixen l'edifici