Investiguen l’aparició de tres cadàvers surant en aigües de les Balears
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu

Entre les víctimes hi ha menors d'edat, de l'entorn familiar dels arrestats, que eren utilitzats per produir el material
Gran operació de la Policia Nacional contra la tinença, producció i distribució de pornografia infantil. En total s’ha detingut 40 persones en diferents províncies de tot l’estat. 3 d’aquests detencions s’han fet a Mallorca, concretament, dues a Palma i una a Palmanova. Els agents han practicat més de 60 escorcolls, i s’han decomissat telèfons mòbils, ordinadors i disc durs que contenien material pedòfil.
Entre les víctimes hi ha menors d’edat, que serien de l’entorn familiar dels arrestats, i que eren utilitzades per produir aquests vídeos i fotografies de contingut sexual.
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu
Els agents de la Policia Nacional de Maó han escorcollat un domicili al carrer de Vasallo