S'han manifestat anant amb els seus vehicles des del Nou Polígon de Llevant fins a la Conselleria d'Educació
Unes 40 famílies amb infants amb necessitats especials s’han manifestat a Palma per demanar que els seus fills tenguin garantit un tutor i el suport específic que requereixen mentre són a escola. Diu l’Associació “Ningún Niño Sin Terapia” que mentre això continuï, que no sigui obligatori dur-los a l’escola. Han fet un recorregut amb els seus vehicles des del Nou Polígon de Llevant fins a la Conselleria d’Educació al Polígon de Son Fuster. Expliquen que es van reunir amb la conselleria d’Educació dia 2 de setembre, però que encara no hi han posat solució. Dia 29 es manifestaran novament davant el Parlament.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Des de fa uns dies se'n poden veure en gran quantitat en el seu viatge migratori cap al nord d'Europa
El dispositiu, amb més d'un centenar d'agents de la Policia Nacional i la policia local de Palma, ha permès intervenir diverses substàncies estupefaents, doblers en efectiu i esbucar set punts de venda