Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Costa un milió d'euros aportats entre el Govern i TUI i permetrà recuperar hàbits perduts amb els incendis
El Govern i la Fundació TUI destinen conjuntament un milió d’euros a un programa de 4 anys per sembrar-hi 40.000 arbres i arbusts. Pins, garballons, alzines, mates, aladerns…”es fa amb llavors del Parc mateix cultivades a Menut”, ha dit el conseller Simonet.
D’aquesta manera es recuperen hàbitats perduts en els successius incendis, el més greu l’any 92 amb més 2.000 hectàrees cremades: “si no ajudam els pins, per ells mateixos no poden reproduïr-se”, conta Tomeu Llabrés gerent de l’IBANAT.
En aquest primer any, se n’han reforestat 20.000 exemplars i els 20.000 següents, d’aquí al 2028. L’èxit d’aquestes plantacions se situa al voltant del 90 %, segons l’Ibanat.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Abans de l'estiu faran les pràctiques a municipis com Sóller, Capdepera i Santa Margalida
La majoria d'incidents han estat per risc de despreniments, amb 33 actuacions dels serveis d’Emergència, seguit de la caiguda d’elements urbans, amb un total de 29 incidències
Això haurà de servir als jutges per aclarir si hi va haver negligència mèdica, tal com denuncia la mare