Llum verda a la construcció de 77 xalets nous a s’Estany d’en Mas, a Manacor
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar

Els Estats Units incrementen els doblers destinats al país i, per primera vegada, hi enviaran 45 tancs militars
Els Estats Units destinaran 400 milions de dòlars més per a la seguretat i la defensa d’Ucraïna i, per primera vegada, hi enviaran 45 tancs militars. Els nord-americans han precisat que es tracta de vehicles soviètics que arribaran a territori ucraïnès des de la República Txeca, i que seran reparats i actualitzats. De moment, l’Administració de Biden ha destinat 18.200 milions de dòlars a Ucraïna.
Parany
D’altra banda, el president rus, Vladímir Putin, ha fet una crida a l’evacuació de civils de Kherson davant la contraofensiva ucraïnesa, mentre Occident intenta esbrinar si els russos preparen una retirada de tropes o, per contra, volen fer un parany per a les forces d’Ucraïna.
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç