L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
L'esdeveniment vol acostar la tecnologia a les petites i mitjanes empreses de l'illa
El Teatre Principal de Maó s’ha omplert aquest divendres vespre per celebrar la tercera edició del Binary Day. L’esdeveniment -que vol acostar la tecnologia a les petites i mitjanes empreses de l’illa- ha tornat, després de 5 anys, amb més força que mai.
Amb un vídeo-mapatge i, a ritme de rock, els organitzadors han volgut explicar les darreres tendències tecnològiques adreçades a l’àmbit empresarial en el seu dia a dia, per millorar el seu negoci. L’impacte de la digitalització o la posada en marxa de la intel·ligència artificial han estat alguns dels temes amb els quals s’han centrat.
Un evento informativo , dinámico y muy ameno. Y como no mencionar una recepción espectacular. Gracias a todos por vuestro trabajo.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues