Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
La plataforma impulsora de la protesta desconfia de la reformulació dels projectes anunciada per Aena i no descarta noves mobilitzacions
99
Unes 400 persones, segons la Policia Nacional, s’han concentrat aquest diumenge horabaixa a Palma per demanar la retirada de tots els projectes destinats a ampliar la capacitat de l’aeroport de Son Sant Joan. La plataforma contra aquestes actuacions no confia en la reformulació dels projectes anunciada per Aena i no descarta noves mobilitzacions.
Amb els lemes “No més avions, no més renous” i “No a l’ampliació de l’aeroport”, centenars de persones s’han concentrat davant la Delegació del Govern central a les Illes. Demanen a Aena que retiri tots els projectes que estiguin destinats a ampliar la capacitat de la infraestructura i exigeixen fermesa davant l’emergència climàtica.
Aquesta és la primera mobilització de la plataforma contra l’aeroport de Palma i no en descarta d’altres. Expliquen que no confien en la reformulació del projecte anunciada per Aena. El GOB, per la seva banda, reclama que si es fan modificacions es torni a obrir un període d’exposició pública.
Alguns dels participants signaven aquest diumenge al·legacions contra el projecte d’Aena abans que acabi el termini d’informació pública aquest dilluns dia 2. Fins ara, la plataforma contra l’ampliació de l’aeroport de Palma n’ha comptabilitzat unes 1.700.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat