Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
L'Associació va néixer fa 35 anys, i actualment ajuda cinc famílies d'Eivissa
Una xocolatada, motos, rifes i bon ambient han acompanyat la quinzena edició del Festival de cant i ball a favor d’ASPANOB, l’Associació de Pares amb Nens amb Càncer de Balears. Una jornada benèfica per recaptar fons i donar-se a conèixer.
Fins a 400 racions de xocolata calenta s’han servit a Sant Antoni, de la mà dels membres del Moto Club Pitiús Team. Unes 200 motos han recorregut les principals vies de la Vila de Portmany, Sant Josep, Vila i Santa Eulària, municipis en els quals també han instal·lat taules solidàries de recaptació. Un dinar solidari ha donat pas a una tarda d’actuacions de gimnàstica rítmica i ball, i el concert de The Good Time.
ASPANOB va néixer fa 35 anys, afirmen que és clau estar amb la família des del moment en el qual reben el diagnòstic. Actualment, l’Associació ajuda 5 famílies d’Eivissa.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €