Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Proposen connectar amb l'estació ferroviària des Caülls
Els veïnats de Bunyola han recollit més de 400 firmes per demanar noves línies d’autobús que arribin a altres indrets, més enllà de Palma. L’Ajuntament ja havia fet una proposta de connexió al consorci de transports, tramesa per unanimitat, però de moment no ho han aconseguit. Fa anys que Bunyola tan sols disposa d’una línia que passi per dins del poble i que connecta amb Ciutat.
Ara, els veïnats reclamen una nova connexió que els permeti accedir a l’estació de tren des Caülls i augmentar la mobilitat amb la resta de l’illa, ja que, per moure’s a pobles propers, es veuen obligats a passar per Palma. Tant veïnats com ajuntament s’han reunit amb el Consorci de Transports de Mallorca, sense resultats per ara. Els bunyolins esperen que, amb aquesta recollida de firmes, es pugui fer força per arribar a l’objectiu.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Més de mig miler d'alumnes de Mallorca reben un premi a l'esforç i el rendiment acadèmic
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució