És la cinquena edició de la iniciativa municipal sorgida l'any 2000 i que omplirà de tallers, activitats i concerts la plaça del Born
“Sortim al carrer”, la iniciativa sorgida l’any 2000, viurà aquest dissabte la seva cinquena edició a Ciutadella. 41 entitats ompliran la plaça del Born per mostrar les activitats que duen a terme al llarg de l’any. Seguint l’exemple de les edicions anteriors, les celebrades en 2000 i 2002, i les que, des de 2010, quan es va recuperar la iniciativa, es vénen duent a terme cada quatre anys.
Se tracta d’una festa lúdica, amb tallers, activitats i actuacions musicials, que començarà al matí i s’allargarà fins a les 22.30 hores. Entre altres activitats, els Voluntaris de Sant Joan han organitzat un peculiar joc de l’ensortilla entre els fillets.
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
Es tracta d'un britànic de 40 anys