El menor de 13 anys ferit per la coça d’un cavall, pendent de ser traslladat a Son Espases
Segons els testimonis, l'animal hauria fet un gir sobtat i li hauria pegat a la cara
La banda criminal importava grans quantitats d'estupefaents des de l'estranger a través de ports espanyols
187
Nova operació conjunta de la Guàrdia Civil, la Policia Nacional i l’Agència Tributària contra el tràfic de drogues. Aquesta vegada ha culminat amb la desarticulació d’una banda criminal que operava a Madrid i Eivissa i que es dedicava a importar grans quantitats d’estupefaents des de l’estranger a través de ports espanyols. Quan la droga ja era en territori nacional, la traslladaven a Madrid i des d’allà la redirigien cap a Eivissa dins paquets o amagada a l’interior de vehicles sense aixecar sospites.
Hi ha 42 persones detingudes, 26 a Eivissa i la resta a Madrid. Entre el material decomissat, hi ha 50 quilos de cocaïna, més de 200 d’haixix i 46 de marihuana, així com diferents quantitats de cocaïna rosa, èxtasi i heroïna. També s’han requisat 350.000 euros en efectiu, armes de foc i armes blanques, rellotges de luxe i una vintena de vehicles.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Segons els testimonis, l'animal hauria fet un gir sobtat i li hauria pegat a la cara
El Govern ha obert diligències perquè no és segura
La víctima hauria caigut mentre caminava pel carrer Bellpuig i hauria estat arrossegada per la força de l’aigua durant la tempesta