Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

La banda criminal importava grans quantitats d'estupefaents des de l'estranger a través de ports espanyols
Nova operació conjunta de la Guàrdia Civil, la Policia Nacional i l’Agència Tributària contra el tràfic de drogues. Aquesta vegada ha culminat amb la desarticulació d’una banda criminal que operava a Madrid i Eivissa i que es dedicava a importar grans quantitats d’estupefaents des de l’estranger a través de ports espanyols. Quan la droga ja era en territori nacional, la traslladaven a Madrid i des d’allà la redirigien cap a Eivissa dins paquets o amagada a l’interior de vehicles sense aixecar sospites.
Hi ha 42 persones detingudes, 26 a Eivissa i la resta a Madrid. Entre el material decomissat, hi ha 50 quilos de cocaïna, més de 200 d’haixix i 46 de marihuana, així com diferents quantitats de cocaïna rosa, èxtasi i heroïna. També s’han requisat 350.000 euros en efectiu, armes de foc i armes blanques, rellotges de luxe i una vintena de vehicles.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren