La majoria són per caiguda d'arbres i per despreniments d'elements de risc
Ones xocant contra les roques de la platja de Can Pere Antoni (Palma)./ JUAN FIOL
17Balears ha comptabilitzat 421 incidències després del pas de la borrasca Hortense i l’arribada d’Ignacio durant aquesta nit, quan s’ha produït un increment del vent a l’arxipèlag. Així ho ha informat avui el servei d’Emergències 112 a Balears aquest diumenge. La majoria dels incidents han estat per caiguda d’arbres (157) i per despreniments d’elements de risc (188).
Per illes, a Mallorca s’han gestionat 394 incidències, de les quals 144 han estat a Palma, 74 a Llucmajor, 40 a Calvià, 24 a Manacor i 17 a Felanitx.
A la resta de les Illes, s’han gestionat 17 incidències a Eivissa, tres a Formentera i sis a Menorca.
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut